Kouzlo Bali a Jelení ostrov

délka

13 dní

• útesy Uluwatu
  • rýžová pole Jatiluwih (UNESCO)
  • vodopád Banyumala
  • šnorchlování u Jeleního ostrova
  • chrám Brahma Vira Arama
  • horké prameny Banjar
  • zahrady Ujung
  • Údolí královen (Gunung Kawi)

Jste milovníky exotiky a přáli byste si zájezd, který Vám kromě poznávání unikátních míst a kultury nabídne i dostatek prostoru pro relaxaci? Připravili jsme pro Vás skutečnou cestovatelskou lahůdku. Kombinaci pobytového zájezdu s poznáváním krás Bali a Jeleního ostrovu. Navštívíte okouzlující místa na Bali, kde se seznámíte s balijskou a sasackou kulturou a poznáte přírodní krásy Indonésie.

cena obsahuje

• kvalitní 3,5 - 4 hvězdičkové hotely včetně snídaní
  • česky hovořící delegát k dispozici 24/7
  • česky hovořící průvodce dle programu
  • přejezdy mezi destinacemi formou poznávácího výletu
  • mezinárodní letenky se všemi taxami a poplatky
  • kompletní doprava dle programu, transfery
  • zákonné pojištění CK proti úpadku dle zákona č. 159/99 Sb.

cena neobsahuje

• ostatní stravování
  • pojištění léčebných výloh a storna
  • vstupy a poplatky do chrámů a parků, ostatní aktivity a fakultativní výlety

poznámky k zájezdu

Mezinárodní letenky se všemi taxami a poplatky v nejnižší knihovací třídě, při obsazení pokoje 2 osobami.

Den 1-2Let do Asie

den 3 Jih Bali

den 4 - 6 Pemuteran, západní Bali

Den 7 - 9 Amed, východní Bali

Den 10 - 12 Ubud a okolí

Den 13Odlet z Bali a přílet do Evropy

reference klientů

Kouzlo Bali a Jeleního ostrova, březen 2024

Dobrý den
Děkuji za přivítání... dáváme se dohromady po dlouhém letu.
Ovšem zážitky a relax, který jsme zažili stáli za to! Všechno klapalo na jedničky 1*.
Nikde žádný zádrhel, skvělá delegátka, auta vždy přesně na místě, spoustu nádherných míst a všude milí lidé.
Byla to jedna z nejlepších dovolených, které jsme zažili! Všichni jsme byli nadmíru spokojeni a Vase služby nadšeně doporučujeme dál.
Moc děkujeme!
Horákovi a Koneční

Kouzlo Bali a Jelení ostrov, říjen 2023

Dobrý deň,
dovolenka bola skvelá, všetko prebiehalo ako malo, od vyzdvihnutia z letiska sme nemali ani najmenší problém. Šofér Ketut bol veľmi zlatý a spoločenský, porozprával nám o Bali, kde pôjdeme a rôzne zaujímavosti a vždy nás všade čakal načas. Rezorty, ktoré ste vybrali boli naozaj krásne, čisté a kvalitné, dostali sme vždy nejakú pozornosť od hotela ako koláčik na izbu, alebo nápis z listov happy hoeymoon a východy hneď do záhrady, alebo k bazénu. Bolo skvelé, že sme išli mimo sezóny, všade bolo minimum ľudí, aj doprava takmer bezproblémová, možno len 2x za celú dovolenku sme niekde čakali v kolóne aj to iba kvôli nejakej nehode. Zabudli sme úplne kúpiť repelent, ale ani nám ho nebolo treba, hmyzu sme tam moc nevideli, ani komáre nás neštípali. Všetky výlety a chrámy boli super, videli sme to najpodstatnejšie, čo sa na Bali dalo vidieť, posledný chrám po ceste do Nusa Dua sme však preskočili, lebo bola nedeľa a bolo tam milión ľudí, ale to nevadilo. Boli sme šnorchlovať, manžel sa aj potápal a boli sme unesený z tých krásnych korálov a rôznych druhov rýb, taktiež sme 2x videli korytnačku, čo bol môj najväčší zážitok z dovolenky, vybrali sme sa na vodopády, do Monkey parku a ochutnali jedlá v reštauráciách, ktoré ste nám odporučili a boli naozaj výborné a reštaurácie pekne zariadené a originálne. Taktiež sa nám veľmi páčili výlety hneď v prvý deň so sprievodkyňou Marcelou. Bola naozaj skvelá, veľa nám porozprávala o kultúre a všade si s nami dala dosť času, aby sme si to tam pochodili, pofotili sa. Odporučila nám čo máme ochutnať, kde si čo kúpiť za dobrú cenu a kam sa vybrať na výlety vo voľné dni.
Jediné čo by som zmenila boli pláže, čierny piesok je zaujímavé vidieť pre ľudí, ktorí ho nikdy nevideli, ale úplne stačia 3-4 dni v jednom ubytovaní, kde je takýto piesok, pretože dosť páli, ťažko sa dostáva z oblečenia a pláže v Amede boli aj dosť kamenisté, čiže bez topánok sa do vody veľmi nedalo. Taktiež v Pemuteráne bola pláž v veľmi plytkou vodou, a nie veľmi príjemným dnom, kde boli skaly a riasy, museli sme ísť veľmi ďaleko od pláže aby bola voda hlbšia čož som sa bála. V jeden deň sme sa na odporúčanie Marcely odviezli skútrom na pláž Virgin Beach a to bola topková pláž, tá sa mi extrémne páčila, piesočná zmiešaný biely a čierny piesok, žiadne kamene a voda ako v Karibiku s pieskom na spodku, kde človek videl až na dno, palmový lesík s trávnatou plochou aj okolie a reštaurácie super. Ani pláš v Nusa Dua nebola veľmi vhodná na kúpanie, voda bola veľmi nízka, ani nie po kolená, plávali tam piesočné červy a ďalej sa už nedalo ísť, lebo sa tam preháňali skútre.
Okrem toho bolo ale všetko skvelé a super naplánované, boli sme nadmieru spokojný a určite by sme s vašou cestovnou kanceláriou šli na zájazd znova. Taká komunikácia ako u Vás nebola v žiadnej inej cestovke, ďakujem aj že ste mi pomohli s tými vybavovačkami pred odletom a za trpezlivosť, ochotu a príjemný prístup.
S pozdravom,
Frederika

Kouzlo Bali a Jeleního ostrova, srpen 2023

Dobry den pani Lasovska,
rada by som sa Vam podakovala za organizaciu dovolenky - bola uplne super a vsetkym sa nam pacila. Vystihli ste nasu naladu, pomer medzi sportom, prirodou a kulturou :-)
Amed - hotel je velmi pekny, na to, ze ma 3* vyzera skor na 4*. vylet a rafting tiez vyborny, potapanie - PADI centrum pri hoteli :-) plaz a more idealne na snorchlovanie
Pemuteran - hotel ma vybornu kuchynu. Pemuteran ako taky sme moc neprebadali, ale narodny park a potapanie na jednotku.
Ubud - trochu preplneny ale urcite ho treba zazit (tance v palaci, opici prales, cooking dinner....bazar a wahrungy :-) Hotel mal velku izbu aj kupelnu, co bola vyhoda. Vylet na sopku pekny ale masovka, no s tym nic nenarobime. Vodcu urcite odporucam, lebo v polovici vystupu nas zobral hore inou cestou ako isli vsetci, tak to uz potom vyzeralo ako nocna expedicia :-)
Transporty bez vyhrady.
Marcela nam poslal vela uzitocnych tipov a referencii na stravovanie, volny cas - to bolo tiez vyborne.
Vdaka tomu vsetkemu som si oddychla aj ja - ze som nemusela v podstate nic hladat, o nicom rozhodovat a dohadovat sa :-) Super mi bolo.
Z celej organizacie som nemala pocit hromadnej akcie (co nemam pri dovolenke moc rada), ale ozaj vsetko ako usite pre nas. Este raz dakujem a verim, ze sa zase v buducnosti ozvem :-)
Pekny den,
ED

Kouzlo Bali a Jeleního ostrova, červenec 2023

Dobrý den paní Lasovská,
rádi bychom Vám a celému týmu CKGO2 strašně moc poděkovali za úžasnou dovolenou na Bali! :) Vše bylo naprosto bez problému a dle domluveného harmonogramu. Musím říct, ze tohle se vidí opravdu málo. :) Zážitky nepopsatelné a Bali naprosto kouzelné. Chtěli bychom taky moc poděkovat delegátce Marcele za skvělé tipy a pomoc a hlavně za to, ze nám byla po celou dobu dovolené k dispozici.
Už se těšíme na další dovolenou s CKGO2 ! :)
Ještě jednou děkujeme!
Daniel & Lucie

Kouzlo Bali a Jeleního ostrova, květen 2023

Dobrý den paní Lasovská, děkuji za přivítání.
Chtěla jsem Vám napsat, jak moc jsem byla spokojená, ale po příjezdu jsem to ještě nestihla.
Dovolená byla dokonalá, naprosto splnila naše očekávání. Vše bylo dokonale zorganizované, nebyl jediný zádrhel. Průvodkyně Marcela byla také skvělá, ochotná a velice milá. Ubytování vždy krásné, řidiči dochvilní a ochotní.
Balijci jako národ milí, přátelští.
Splnila jsem si sen, na který nezapomenu.
Ještě jednou mockrát děkuji celému týmu CK Go2 za skvělou práci,
Eliška.

Kouzlo Bali a Jeleního ostrova, duben 2023

Dobrý den,
moc děkujeme za výborně připravený a zorganizovaný zájezd. Všechno klaplo na jedničku. Průvodkyně Marcela v Ubudu byla výborná, ukázala nám hodně památek a doporučila místa, která máme ještě navštívit.
Hotely ve všech lokalitách byly výborné, personál všude ochotný a usměvavý. Třešničkou na dortu pak byl pobyt na ostrově Gili Air, kde byl klid, nejezdila tam žádná auta a motorky. Jako taxi jsme využili koňský povoz. Manžel si koupil výjezd loďkou na 3 hod šnorchlování v okolí ostrovů Gili a vrátil se velmi nadšený - viděl mnoho ryb, korálů i velké želvy.
Služby vaší kanceláře jsme využili již podruhé (poprvé Vietnam) a vždy jsme byli velmi spokojeni. Privátní zájezd nám velmi vyhovuje.
Příští rok rádi opět využijeme vaše služby. Už přemýšlíme, kam se vydáme.
Jaroslava a Miloslav

Kouzlo Bali a Jeleního ostrova, listopad 2022

Dobrý den,
Dovolená byla výborná, moc jsme si jí užili. Po organizační stránce vše bylo v pořádku, když jsme něco potřebovali na místě, řešili jsme to s Marcelou a také vše šlo hladce a komunikace fungovala.
Když bych to vzal postupně, v Ubudu se nám moc líbilo a Green Field Hotel byl krásný. Možná nás trochu namlsal, takže se přiznám, že v Amedu jsme pak byli trochu zklamaní. Kdybychom jezdili na skůtru nebo byli v hotelu, kde jsme původně měli být (nebo minimálně byl popsán v itineráři), bylo by to asi lepší, možná nepomohlo ani, že v tu chvíli jsme měli zataženo. Ale v okolí hotelu nic moc nebylo a doprava po okolí byla celkem náročná.
V Pemuteranu už se nám ale zase líbilo, byl tam krásný klid a Jelení ostrov jsme si užili moc. Poslední hotel byl naprostý luxus. A jsme rádi, že jsme si to prodloužili, protože poslední večer byl obrovský slejvák s bouřkou, takže nás tolik nemuselo mrzet že nemůžeme ven a jsme na baru. :)
Celkově jsme opravdu byli spokojeni moc a rádi bychom se za pár let zase vrátili (ideálně s vámi). Asi tentokrát na jaře a raději bychom to dali na tři hotely, byli déle v Ubudu a celkem se nám líbila Lovina, zkrz kterou jsme ale pouze projížděli a říkal nám o ní řidič. Nevím, jaké s tímto místem máte zkušenosti vy, pokud nějaké.
Moc Vám děkujeme,
Šimon

To nej z Bali a Jeleního ostrova, listopad 2022

Dobrý deň,
ďakujeme za prípravu nádhernej dovolenky, ktorá sa nám neskutočne páčila.
Úlohu v tom samozrejme zohralo aj to, že sme cestovali so skvelými priateľmi vo štvorici. Vám sme vďačný, že ste nám to krásne vyskladali a umožnili cestovať vo štvorici aj, keď to bolo na poslednu chvíľu. Cestovná kancelária Go2 bude pre nás vždy tá najlepšia. Bali bolo neskutočne rozmanité a čarovné, niekde zasa veľmi špinavé a chudobné, ale ľudia všade nádherný a usmiaty.
Veľkú vďaku prosím odovzdajte aj skvelej sprievodkyni Markéte, s ktorou sme prežili tiež úžasný 1 upršaný deň. Viac ráz nám spŕchlo, ale na Bali to nevadí, vtedy sme nakupovali, alebo s dáždnikom sme niekde prečkali najväčší lejak. Výber hotelov bol dobrý, Mélia bola naozaj krásna a all incl. sme si naozaj užívali. Trošku sme sa obávali ďalších ubytovaní, ale aj keď neboli izby uplne dokonalé, vždy boli v nádherných zahradách s bazénami a milým personálom. Tirta Sari v Pemuteran bolo tiež nádherné ubytovanie v prekrásnej záhrade i keď more plné plastov nás naplnilo neskutočným smútkom. Aj napriek tomu sme tam zažili krásne šnorchlovanie na Jeleňom ostrove. Ubud bol úžasný, hotel bol zasa na krásnom mieste, s milým personálom. Výstup na sopku - čarovný zážitok. Vsetky miesta, ktoré sme videli počas presunov na další hotel, boli nádherné.
Veľká vďaka za túto dovolenku.
S pozdravom,
manželia Bartalovi

Kouzlo Bali, březen 2019

Dobrý den, paní Šmejkalová,
dovolená proběhla přesně tak, jak byla z Vaší strany naplánována. Byli jsme se všemi službami naprosto spokojeni. Mrzelo mě jen, že jsme nenaplánovali více výletů...ale to tak prostě je.
Musím říct, že mě příjemně překvapilo, jak všechno navazovalo, nikde žádný zádrhel a pokud byl, byl okamžitě vyřešen. Kvůli zdravotním problémům (prý kvůli přemíře chili :-) jsme nemohli odjet na výlet na šnorchlování, na který jsem se moc těšila, delegátce se ale podařilo ho přesunout. Díky za pomoc a rychlou reakci, jinak bychom o to krásné přišli. Skoro každý den pršelo, takže období dešťů se nechtělo vzdát, ale nijak nám to dovolenou neznepříjemnilo. Bylo to většinou večer nebo v noci...
Byla bych moc ráda, kdybych mohla některou z příštích dovolených plánovat zase s Vámi!! Snad se to podaří
Ještě jednou moc děkujeme!!
Jste super!
Hezký den,
Jarka Levá

To nejkrásnější z Bali a Jelení ostrov Květen 2017

Dobré odpoledne :-)
Od návratu domů si říkám, že Vám musím napsat, ale nějak jsem nestíhala.... tak teď to napravím.
Musím Vám poděkovat jak za perfektní program/organizaci zájezdu, tak za šnorchlovací výlet - ten jsme si užili moc. Pro mě to tedy bylo trošku o překonání sebe sama, ale podařilo se ( i když jsem musela mít při ruce plavací kruh:-))) ale stálo to zato. Tisíce barevných rybiček různých tvarů i velikostí, korály, želva... Nádhera. Když nepočítám akvárium, tak jsem tohle ještě na vlastní oči neviděla.
A co se týká pobytu celkově, tak to bylo taky moc fajn. Ubytování super, jídlo taky, místní obyvatelé milí a kamarádští, o krásné přírodě, rýžových polích a chrámech asi ani nemusím mluvit.. Všichni tři řidiči, kteří nás vezli (nejčastěji ale Nyoman - to byl dobrý šoumen :-), absolutně dochvilní a spolehliví. Co jsme chtěli vědět, to nám řekli, když jsme chtěli zastavit, zastavili... Někdy i sami od sebe, aby nám ukázali třeba dobrý výhled na něco nebo abychom se podívali, jak zrovna jeden manželský pár sází na políčku vedle silnice rýži. Dokonce jsme měli i to štěstí zastavit se na chvilku v rodině jednoho z nich. No, popravdě řečeno, asi bych tak bydlet nechtěla - opravdu žili docela skromě. Taky jsme v Ubudu navštívili představení Kecak dance - to tedy musím říct (a na tom se s manželem shodujeme), že to bylo "fakt hustý", když tam naklusalo asi 50 chlapů a začali sborově zpívat.
A ještě jeden můj soukromý zážitek na závěr. 1. května jsem měla narozeniny. Po snídani jsme šli do pokoje, než nám trochu slehne (to jsou ty snídaně formou bufetu :-)), když za chvíli někdo zaklepal. Šla jsem otevřít v domnění, že je to úklid. A za dveřmi stála dvě děvčata z personálu, v rukách dort se zapálenou svíčkou a zpívaly "Happy birthday". To bylo něco na mě.... slzy jak hrachy, nezmohla jsem se na slovo. Nic takového jsem nečekala a mile mě to potěšilo. A po návratu z odpoledního výletu jsem ještě měla na pokoji krásnou kytku s blahopřáním od hotelu. Zkrátka a dobře, viděli a zažili jsme toho spoustu, byli to perfektně využité dva týdny.
Mějte se krásně, přeju Vám krásný víkend a hlavně spoustu spokojených klientů alespoň tak, jako jsme byli my dva s manželem.
S pozdravem, Simona Weiserová
P.S.: i na těch letištích jsme to zvládli, i když Frankfurt a Amsterodam nám daly trochu zabrat....

Bali, duben 2017

Dobrý den,
můžu hned na úvod říct, že jsme si vybrali dobrou destinaci. Let z Vídně zpět byl klidný, v Dubaji se dlouho nečeká. Zajištění odvozů z letiště a převozy mezi hotely vč. výletů byly bez problémů. V Melia Bali to bylo výborné, je to luxusní rekreační zóna. Na severu byl hotel také pěkný v hezké zahradě. Trochu jsme postrádali ještě alespoň 1 den v Ubudu protože je tam toho docela dost k vidění, hotel u rýžového pole byl také pěkný. V hotelích jsme neměli žádné problémy, využívali jsem doporučené restaurace.
Děkujeme za zajištění pobytu na Bali a možná se někdy zase vypravíme do destinací kde pořádáte zájezdy. SK+KK.

Pobytová dovolená na Bali, březen 2017

Dobrý den paní Šmejkalová,
Na Bali se nám líbilo moc. Bylo to úžasné.
Bali popisuji přátelům jako úžasnou magickou, pozitivní, usměvavou a voňavou zemi. Lidé jsou velmi příjemní a vstřícní. Jsou ochotní pro Vás cokoliv udělat - předpoklad ovšem je, že za vše dostanou zaplaceno - ale proti tomu nikdo nic nenamítá, protože nic není zadarmo. Ceny nejsou nijak zvlášť vysoké. K cestování jsme využívali místní nabízené služby a byli jsme velmi spokojeni, jak s cenou. Tak i s autem, řidičem, jeho informacemi, na všechno nás upozorňoval a vždy se ptal, jestli chceme zastavit a prohlížet . Viděli jsme toho hodně, vlastně vše, co se doporučuje v průvodcích, kromě sopek, tam jsme nechtěli. Jedli jsme jak v pěkných restauracích, tak i jsme navštěvovali warungy. Snídani jsme měli v hotelu A dále přes den jsme jedli jak byla příležitost. Jídlo nám někdy chutnalo, někdy ne, ale dobrý. Hotel naplnil naše nejvyšší očekávání - to byla absolutní pohoda až hejčkání - spokojenost. Takže se dá říct, že dovolená byla super. Určitě bych doporučila každému vidět Bali. Jediná negativní věc na této dovolené je délka cesty, ale stojí to za to.
Takže poděkování GO2 a zvláště Vám, paní Veroniko, vše bylo naprosto skvělé.
Děkujeme.
Irena Klinková

Bali, Komodo a Gili Air, únor 2017

Dobrý den,
Děkujeme za skvěle připravenou dovolenou na Bali. Máme za sebou tour po Bali a výlet na Gilli ostrovy a Komodo, celkem 16 dní pobytu, 7 hotelů a noc na lodi, to vše společně s našimi dětmi ve věku 5 a 6 let. Ideálně naplánované dny poznání prokládané odpočinkem. Po celou dobu pobytu jsme cítili, že je o nás výborně postaráno, že máme oporu v průvodcích a řidičích. Byli jsme s CK Go2 loni na Srí Lance, letos v Indonésii a příští rok opět s Go2.
S pozdravem
Leona Krýslová

To nejkrásnější z Bali a Lomboku, leden 2017

Dobrý den Veroniko,
Omlouváme se, že se ozýváme až po týdnu, ale návrat do reality byl náročný :-) Už jen ty mrazy nás zaskočili :-) Musíme Vám poděkovat za úžasně připravenou cestovatelskou dovolenou, vše klaplo na jedničku a nikde s ničím jsme neměli žádný problém. Bali i Lombok jsme procestovali a užili naplno. Prohlídka Dubaje byla taky na jedničku. Přelet Bali - Lombok naprosto bez problémů jen zpoždění, což Vy samozřejmě neovlivníte. Máme spoustu krásných zážitků, fotek a hustě popsaný cestovatelský deník. Víme kde se dobře a levně najíst, kam jít nakoupit a co Vás kde čeká. Chceme pro známe udělat promítání s výkladem. Nebude to hned, ale počítejte s tím, že pár z nich se na Vás obrátí :-) Příště máme v plánu Mexiko, pak Vietnam, ale i naší velmi oblíbenou Jemčinu tady u nás v Čechách :-) Moc děkujeme, všude o Vás mluvíme a pokud Vám můžeme někam napsat recenzi velmi rádi to uděláme. Pozdravujte od nás Paldu (Honzu Páleníčka) a Neuma (Ňouma) - nevíme, jak se jeho jméno píše, byl naším řidičem.
Děkujeme, krásný den
Michaela Černá a Jiří Houdek

Kouzlo Bali a Jelení ostrov, červenec 2016

Dobrý den Ado,
chtěla bych Vám moc moc poděkovat za organizaci překrásné dovolené, z které jsme se před týdnem v pořádku vrátili. Všechno klapalo podle plánu, vybrané hotely byly super a z výletů jsme byli nadšení. Celou dobu se nám věnoval Ketut, kterého jsme si moc oblíbili. Byl fajn. Velmi nám vyhovovalo rovnoměrné rozložení zájezdu na cestování a odpočinek. Všeho bylo tak akorát. Máme spoustu krásných fotek a načerpali jsme síly doufám že na celý rok dopředu. Cesta tedy byla zdlouhavá a únavná, ale za tu spoustu zážitků rozhodně stála. Ještě jednou moc díky a jestli mohu, příští jaro se na Vás při výběru dovolené opět s důvěrou obrátím.
Zdraví a krásný zbytek léta přeje Petra Boková a spol.

Kouzlo Bali a Jelení ostrov, červen 2016

Dobrý den pani Tzoneva,
byla jste rychlejší než já. I přes své vytížení jsem si našel čas a jdu osobně poděkovat. Připravila jste nám skvělou dovolenou, perfektně naplánováno do nejmenšího detailu. Že jsem z principu škudlil tak tady musím říci, že jsme měl pocit dobře vynaložených financí. Perfektní práce děkuji za Váš osobní přístup a budu všude doporučovat. Manželka už plánuje další cestu, tentokráte jen pro nás dva. Všude maximální spokojenost hotely, místa lidi prostě perfektní a skutečně jsem si odpočinul.
Děkuji. S přáním pěkného dne rodina Caklových

Zdravím paní Ado,
na Bali bylo opět úžasně. Určitě je to vyplatí jet tam znovu, protože se díváte jinýma očima. Už víte na co se soustředit a co vám minule uteklo. Poprvé se snažíte pochytat co nejvíce vjemů a zážitků. Podruhé už vite co a jak a berete jen to dobré. A dobré je na Bali vlastně všechno. Bali vonělo zase úžasně, vyzařovala z něho stejná pohoda a jenom turisté od minule přibyli. Malinko se tam zdražilo a už se tolik nesmlouvá. Hlavně mladí prodávající už nemají tu smlouvací energii. Ale Bali je pro mě srdeční záležitost a asi bych mu odpustila i mnohem víc. Oproti minule jsem tam zažila tropické deště, protože nás tam liznulo počasí které sebou přinesl tajfun nad Hongkongem. Opět všechno klapalo na jedničku, parta byla v pohodě. Pokud budete mít destinace, které hodlám navštívit, v nabídce, pojedu určitě s vámi.
Přejí Vám klidné svátky a skvělý příští rok.

Dobrý den paní Ado,
chci Vám a celé Vaší cestovní kanceláři Go2 poděkovat za krásné zážitky na dovolené na ostrově bohů - Bali a Jelením ostrově. Vše bylo tak, jak bylo naplánováno v itineráři a vše bylo skvělé. Organizace, volba hotelů a výlety, které se prolínaly s naším volnem, které jsme mohli trávit u moře. Průvodce Gábi s Jirkou byli také skvělí, jejich výklad o životě na Bali nám pomohl podpořit postřehy ze života na tomto překrásném ostrově. Všude příjemní, usměvaví lidé. Všude na nás dýchala přívětivá atmosféra klidu a pohody. Dovolená neměla chybu, hlavně díky Go2 a škoda jen, že nebyla delší. Ještě jednou díky za něco tak překrásného, a už teď vím, že s Vaší cestovkou pojedu znovu.
S pozdravem, Lenka Hofmanová

To nejkrásnější z Bali a Jeleního ostrova s českým průvodcem a prodloužení na Jávě, říjen 2016

Vážená paní Šmejkalová,
dnes je to právě týden , co jsme se vrátili z vašeho zájezdu, a protože jsme museli hned do práce, trochu déle se adaptujeme na návrat s časovým posunem- a k tomu máme hlavu plnou zážitků a dojmů a především absolutního nadšení z této dovolené. Program i naplánování bylo perfektní, stejně jako ostatní oceňujeme vyváženost odpočinku a poznávání a zážitků, pobyt daleko předčil naše očekávání, Bali nás prostě nadchlo a okouzlilo, chrámy na Jávě byly úžasné.Výsledkem toho všeho je, že jsme začali přemýšlet, kam s Vaší cestovkou příště. A už jsme se téměř rozhodli,-, asi bychom chtěli na zájezd Exotické Bali,komodští draci a původní Flores ... v podzimním termínu a ve třech lidech se synem.Určitě zavolám a naplánujeme, zatím ještě necháme pomalu doznít všechny vjemy , utřídíme fotky a necháme působit blahodárný klid odpočinku, slunce, hinduistických chrámů i moře na naše tělo i duši. Ještě jednou děkuji za přípravu i organisaci zájezdu, bylo to moc fajn. Votavovi
MUDr. ILONA VOTAVOVA

Dobrý den,
dovolená na ostrově Bali naprosto splnila všechna moje očekávání a moc se mi líbila. Musím konstatovat, že celý itinerář cesty byl velmi dobře naplánován a velice oceňuji především vyváženost výletů a doby odpočinku. Průvodci byli opravdu skvělí. Podle mého názoru bylo skvělé i to, že naše skupina nebyla nijak početná, takže jsme se snadno dohodli a zkoordinovali. Chtěla bych Vaší CK poděkovat za skvělé zážitky. Určitě s Vámi budu ještě nějakou další dovolenou absolvovat.
S pozdravem
Magda Češková

nezávazná objednávka

jméno zájezdu
Kouzlo Bali a Jelení ostrov
cestující
termín a místo odletu
kontaktní údaje objednavatele
souhlasím s obchodními podmínkami Všeobecné podmínky
souhlasím se zasíláním novinek
souhlasím s prohlášením o ochraně osobních údajů Prohlášení o ochraně osobních údajů
pojištění a parkování
mám zájem o výhodné cestovní pojištění od CK GO2

komplexní cestovní pojištění do exotiky včetně pojištění storna cesty a rizik spojených s pandemií Covid-19

Cestovní pojištění
mám zájem o zajištění parkování na letišti Parkování
výlety
Výlet do chrámu Uluwatu
Vnitrozemí Bali - Posvátné lázně a cibetková káva
Východní pobřeží - vodní zahrady a královské koupele
Tanah Lot - motýlí park
Výstup na sopku Batur
Výlet lodí na řece Telaga, rafting